Istraživanje tržišta
Promocija plus d.o.o., agencija za istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja, ovih dana provodi istraživanje interesa lokalnog stanovništva u općini Donja Voća, općini Klenovnik i gradu Lepoglavi za pristup širokopojasnoj internetskoj mreži. Cilj istraživanja je utvrditi interes potencijalnih korisnika - lokalnog stanovništva za mogućnost pristupa širokopojasnoj internetskoj mreži. Odnosno za potrebe izrade projektnih dokumentacija i same konfiguracije mreže zanima nas konkretno mišljenje naših ljudi o tome. Uzorak istraživanja čini punoljetno stanovništvo sa stalnim prebivalištem u općini Donja Voća, općini Klenovnik i gradu Lepoglavi. Iz istraživanja će biti isključene osobe koje se nalaze u institucionalnom smještaju, bolnicama, zatvorima, osobe koje se nedostupne za istraživanje zbog privremene odsutnosti u inozemstvu kao i osobe bez telefonske linije (fiskne ili mobilne). Istraživanje će biti provedeno na ukupnom uzorku od 600 ispitanika sa sljedećom distribucijom kvota po lokacijama: Donja Voća (150 ispitanika), Klenovnik (150) i Lepoglava (300 ispitanika). Za svaku lokaciji cilj je realizirati reprezentativan uzorak prema obilježjima spola, dobi i obrazovanja punoljetnog stanovništva. Uzorak je slučajan stratificiran i to prema naseljima grada odnosno općina.